Krótszy zwis = większy kąt natarcia, zjazdu (a nie mniejszy)
Co do tarcia po glebie
Skoda dała nowe samochody i gwarancje bezstresowej jazdy
Skutkowało to oczywiście tym że samochody co chwile dobijały, uderzały waliły itp
. Wynikało to jednak raczej z naszego braku umiejętności niż z niedoskonałości samochodów. Teren jak na amatorów (a taka była większość) był trudny i jeżeli nie potrafiłeś wybrać optymalnej trasy, kończyło dobiciem lub uderzeniem. Tak czy inaczej na szkoleniu postawiliśmy raczej na dobrą zabawę niż stresowanie się czy uderzę czy nie
. Podsumowując oba samochody pokonały tor bez żadnego problemu. Yeti zdecydowanie lepiej, Scout był obijany częściej (urwana tylna srebrna osłona na zderzaku) ale i w Yetim udało nam się uszkodzić przedni zderzak.
Pozdrawiam
Darek
Co do tarcia po glebie




Pozdrawiam
Darek
Komentarz